Kurz ve sluchátkách jako
>>PODCAST<< Klikni TADY

22. (z 28) den Rozběhni se z chůze 28 dnů

1 min. chůze + 2 min. běhu, opakuj 3 x

Proč, kde a jak běžet Cooper test

Jak běžet Cooper test včetně tabulek

Před testem se rozběhej.  Klidně si dej lehčí běžeckou abecedu (video) Pokud ho běžíš poprvé, doporučuji běžet po rovné trase bez převýšení, kterou znáš. Snaž se běžet co nejvíce rovnoměrně. Dvanáct minut se nedá sprintovat.

Proč běžet Cooper test?

  • Začátečník: Většina začátečníků běhá sama a nemá tak srovnání jak na tom jsou. Po absolvování úvodní běžeckého plánu Rozběhni se z chůze za 28 dnů je zaběhnutí Cooper testu ideální základ pro další běžecké plány. 
  • Pokročilý běžec: I pro pokročilé běžce může být Cooper test reálným indikátorem fyzické kondice a praktickým srovnáním s minulými výsledky.

AA5DB1D1-8CF0-4FF3-A2CD-B8B2B9CABD27

Použij slevový kupón 4437 na 100 Kč slevy

Kde běžet Cooper test

Neboj se Cooper testu