Použij slevový kupón 100 Kč
>>4437<< Klikni TADY
’Prostě

Mini-maraton v Bruselu

Bruselský maraton nepatří k nejlehčím. Mohlo by se zdát, že v  Belgii bez hor to bude bude rychlý závod po rovině. Opak je pravdou.  Přiznám se, nemám ho rád a proto jsem letos rád běžel společně s manželkou 6,5 km. Běželi jsme na pohodu a celou akci si fakt užili. 

Přiznej si to. Neběháš pro ostatní, ale běháš pro sebe. Důvody proč běháme jsou různé navíc se v čase i s věkem mění. Zeptal jsem se tisícovky běžců, pro běhají a jen 1% běhá proto aby mohli běhat s partnerem. Na druhou stranu je prokázáno, že pokud má partnerský vztah fungovat a vydržet dlouho, je vhodné mít společné zážitky a podstatnou roli hraje také společně strávený čas. Takže otázka jak “přitáhnout” partnera k běhání je na místě.

7 doporučení jak získat partnera/partnerku pro běh

  1. Nenuť partnera/partnerku běhat. Musí na to přijít sám/a.
  2. Nepřipusť, aby si myslel/a, že Tvůj běh ve volném čase je důležitější než on/ona.
  3. Respektuj a projevuj zájem o jeho/její sportovní nebo volnočasové aktivity, byť se nejedná o běhání.
  4. Když budeš mluvit doma o běhání, tak měj na paměti, že ženy a muži k běhu přistupují  trochu jinak. Muže více zajímá kolik, jak rychle a co uběhli. Ženám jde více o pocit z běhu a také jak při  běhu vypadají.
  5. Pokud máš tréninkový plán a případně plán závodů,  prober ho s velkým předstihem společně se svým partnerem/partnerkou. 
  6. V případě, že se partner/ka rozhodne zkusit proběhnout,  tak se nevnucuj se svými “profesionálními” radami, ale spíše povzbuzuj a chval.
  7. Pokud konečně běžíte spolu, přizpůsob své tempo a “obětuj” svůj trénink na oltář postupného získání běžeckého parťáka.  

Přihlaste se prosím znovu

Omlouváme se, ale Váš CSRF token pravděpodobně vypršel. Abychom mohli udržet Vaši bezpečnost na co největší úrovni potřebujeme, abyste se znovu přihlásili.

Děkujeme za pochopení.

Přihlášení