Klikni a začni 31. srpna běhat
ZDARMA
Těším se na Tebe. Eda
Rozběhni se z chůze za 28 dnů

Jak začít běhat s nadváhou

Začít běhat s nadváhou lze i bez rizika. Řeknu ti taky, kdo jsou častí "odpadlíci".

Ve videu se dozvíš jak začít běhat s nadváhou. Ať už začínáš běhat po nějakém čase nebo jsi úplný začátečník. Něco o co se můžeš den za dnem opřít a něco co Ti opravdu bude fungovat pro tvé kondiční a hubnoucí cíle. 

Proč zájemci o běhání rychle odpadnou? 

Má zkušenost z odpadlíky by se dala rozdělit na dvě kategorie.

  • První se do nového životního cíle vrhne na plno na 100% a chce bežet co nejrychleji a co nejdále. Přepálí začátek, zraní se, něco je začně bolet. Nebo se jim prostě trénink a běhání nepodaří skloubit s rodinnými, pracovními nebo školními povinnostmi. A v konečném důsledků ztratí motivaci.
  • Druhá kategorie odpadlíků je ta, která ani nezačne. Kategorie,  která si myslí, že než zažnou trénovat běh musí nejdříve zhubnout ale nakonec se nikdy nerozběhnou. 

Kurz Rozběhni se z chůze za 28 dnů věci nekomplikuje

Tréninkový plán rozběhni se z chůze za 28 dnů je přesně plánem, který začíná pozvolně navyšovat fyzickou zátěž a v tom dobrém nás nutí opravdu každý den sportovat venku. Zároveň není náročný na čas a zabere nováčkům i s přípravou jen pár desítek minut denně. Výhoda kurzu je ta, že věci nekomplikuje. Základem je rozpis tréninkových dní a ten si můžeš třeba na ledničce sám odškrtávat.

Do kurzu se můžeš hned teď zaregistrovat. Je to zdarma.