Použij slevový kupón 100 Kč
>>4437<< Klikni TADY
’Prostě

Jak začít běhat s nadváhou

Začít běhat s nadváhou lze i bez rizika. Řeknu ti taky, kdo jsou častí "odpadlíci".

red_Registruj se

Ve videu se dozvíš jak začít běhat s nadváhou. Ať už začínáš běhat po nějakém čase nebo jsi úplný začátečník. Něco o co se můžeš den za dnem opřít a něco co Ti opravdu bude fungovat pro tvé kondiční a hubnoucí cíle. 

Proč zájemci o běhání rychle odpadnou? 

Má zkušenost z odpadlíky by se dala rozdělit na dvě kategorie.

  • První se do nového životního cíle vrhne na plno na 100% a chce běžet co nejrychleji a co nejdále. Přepálí začátek, zraní se, něco je začně bolet. Nebo se jim prostě trénink a běhání nepodaří skloubit s rodinnými, pracovními nebo školními povinnostmi. A v konečném důsledků ztratí motivaci.
  • Druhá kategorie odpadlíků je ta, která ani nezačne. Kategorie,  která si myslí, že než začnou trénovat běh musí nejdříve zhubnout ale nakonec se nikdy nerozběhnou. 

Kurz Rozběhni se z chůze za 28 dnů věci nekomplikuje

Tréninkový plán rozběhni se z chůze za 28 dnů je přesně plánem, který začíná pozvolně navyšovat fyzickou zátěž a v tom dobrém nás nutí opravdu každý den sportovat venku. Zároveň není náročný na čas a zabere nováčkům i s přípravou jen pár desítek minut denně. Výhoda kurzu je ta, že věci nekomplikuje. Základem je rozpis tréninkových dní a ten si můžeš třeba na ledničce sám odškrtávat.

Do kurzu se můžeš hned teď zaregistrovat. Je to zdarma.

Přihlaste se prosím znovu

Omlouváme se, ale Váš CSRF token pravděpodobně vypršel. Abychom mohli udržet Vaši bezpečnost na co největší úrovni potřebujeme, abyste se znovu přihlásili.

Děkujeme za pochopení.

Přihlášení