Použij slevový kupón 100 Kč
>>4437<< Klikni TADY
’Prostě

Trik: Bolí tě lýtka holeně? Zkus si je promasírovat!

Začínáš běhat a bolí tě holeně a lýtka? Zahřej je před výběhem svižnou masáží. Můžeš k tomu použít výtažek z arniky, byliny která má zklidňující a regenerační účinky. Masážní olej s arnikou pomáhá prokrvit a prohřát svalovou tkáň, čímž zamezuje vzniku problémů se svaly při samotném sportu. Nejdůležitější složka oleje, extrakt z květů arniky horské, v sobě obsahuje více než 150 účinných látek, které blahodárně působí na svaly a také léčí různé pohmožděniny.

Masáž před výběhem

Začni masáží stehen. Vezmi si k ruce masážní olej, nanes ho na pokožku a dej se do toho. Od rychlejšího poklepávání po chvíli přejdi ke tření svalů a vmasírování masážního oleje. Masíruj celou plochou dlaní a z přední i zadní strany stehen. Tím zajistíš že se prokrví co nejvíce svalové tkáně.

stehna

Pokračuj k lýtkům. Nanes na pokožku masážní olej a spolu s lehkým prohnětením opět intenzivně masíruj. Touto důkladnou přípravou předejdete častému problému, který vzniká nedostatečným zahřátím před sportem: nepříjemným bolestem a křečím.

Nezapomeň rozhýbat i prsty na nohou. Nejdřív je krátce promni, můžete i trochu vytáhnout. Nakonec prsty jemně ohni, jako bys se jimi chtělizaháknout zaháknout za tyč. I prsty totiž při běhu odvádějí kus poctivé práce.

lytka

Celou přípravnou masáž veď v rychlejším tempu. Rozhodně nemusíš nijak extra spěchat a masáž odbýt, ale svižnost je rozhodně na místě. Potřebuješ se přece rozehřát a připravit na výkon. Delší a pomalejší relaxační masáž si můžeš dopřát po tom, co  doběhneš s cílem svaly uvolnit.

 Rozlobený trenér

Přihlaste se prosím znovu

Omlouváme se, ale Váš CSRF token pravděpodobně vypršel. Abychom mohli udržet Vaši bezpečnost na co největší úrovni potřebujeme, abyste se znovu přihlásili.

Děkujeme za pochopení.

Přihlášení