Prostě běháme a pomáháme.
9.100 Kč vybráno k 4. prosinci
Tadeáškovi a Mikuláškovi,
Božence a Filípkovi
Pomaháme

Na vánoce přemýšlej

Pro někoho jsou vánoce časem klidu, pro někoho naopak stresu. Každopádně je to změna ve Tvém pravidelném rytmu.  Využij tyto dny a zapřemýšlej o svých sportovních aktivitách. Tady jsou tři směry možných vánočních “meditací”:

  1. Teď opravdu začnu: Už sis několikrát říkal/a, že bys měla začít něco dělat? Někdo začíná kvůli hubnutí, někdo se chce dostat do formy. Doporučuji si vytisknout plán na BĚHÁNÍ Z CHŮZE ZA 28 DNŮ a dát si ho někam, kde ho budeš mít pravidelně na očích. Začít můžeš hned. Uvidíš, že se doslova po pár dnech budeš cítit lépe. 
  2. Na rok 2019 si stanovím cíl: Běháš?….  Ano běhám, ale nepravidelně…. vlastně ani běžec nejsem…” Tak nějak často vypadá můj rozhovor se zájemci o běhání. Já odpovídám: “Pokud běháš, jsi běžec!” Mě samotnému velmi pomohlo, že jsem si stanovil cíl pro běhání. Ten mě donutil k tomu, že jsem si rozepsal tréninkový plán a ten zase nutil mě vyběhnout ve dnech, kdy se mi opravdu nechtělo. Cílem může být uběhnutí určené vzdálenosti v nějakém čase. Nejlepší motivací je ale závod. Dnes závodí tisíce lidí, takže se toho vůbec neboj. Samotného Tě překvapí, jak je atmosféra závodu motivační. Zkus si například naplánovat závod na 5, 10 KM nebo půlmaraton.
  3. Vím přesně co dělat: Ideální stav :-) a mě nezbývá přát hodně štěstí zdraví, aby se Ti to podařilo.

Takže:“Štastné a veselé a ať Ti to běhá!” Eda

Hlasuj kolik toho chceš naběhat v roce 2020?

Pro lepší plánování

Tréninkové plány zdarma 5, 10 a 21 KM

2020