Použij slevový kupón 100 Kč
>>4437<< Klikni TADY
’Prostě

5 doporučení pro první maraton

Láká tě maraton? Tady je 5 doporučení pro ten tvůj první. 

    1. Neboj se běžet maraton. Pokud jsi zdravý/á a budeš přípravu brát zodpovědně s dostatečným předstihem, tak  ho bez větších problému uběhneš. 
    2. Nepodceňuj přípravu a trénink. Pokud uběhneš půlmaraton, tak počítej s tím, že na půlmaraton bys měl/a trénovat alespoň 100 dnů. Ideální příprava je potom 6 měsíců. 
    3. Maraton je respektuhodná vzdálenost. Měj respekt ke svému tělu, k ostatním běžcům a k trati samotné
    4. Nepřepal začátek. Nejčastější chyba nejenom maratonských začátečníků. 
    5. Užij si to! Maraton je především velký zážitek a cesta k sebepoznání.  Jeden ze známých výroků Emila Zátopka je právě o tomto: „Jestli chcete něco vyhrát, běžte 100 metrů. Jestli chcete něco zažít, běžte maraton.

Má příprava na maraton v New Yorku (videa)

Rozbaluji boty na maraton v New Yorku

Běžecký došlap - živě 

Boty za 153 Kč. Jde v tom běhat?

Eda živě: Půlmaraton 

 

Přihlaste se prosím znovu

Omlouváme se, ale Váš CSRF token pravděpodobně vypršel. Abychom mohli udržet Vaši bezpečnost na co největší úrovni potřebujeme, abyste se znovu přihlásili.

Děkujeme za pochopení.

Přihlášení