Uběhni 5 KM s Edou na pohodu

Myslíš si, že uběhnout 5 KM je nemožné? Pokud dnes uběhneš bez zastavení 1 KM, tak Ti stačí pouhé 4 týdny tréninku a “PĚTKU” v pohodě dáš!  Plán na 28 dní obsahuje  12 dnů běhání, 11 dnů trochy posilování a 5 dnů volna. 

Plán funguje: Příběh táty z Holýšova

Zdravím Edo. Chtěl bych moc poděkovat za tvoji stránku a fb s radami a tréninkovými plány. Dcera běžela loni RunTour v Plzni a já jsem jí z hecu slíbil, že příští rok poběžím 5 km. Předtím jsem rekreačně trochu sportoval, ale jen tak zlehka, tak jsem si myslel, že  to bude pohoda. Když jsem se rozhoupal k prvnímu tréninku někdy v únoru, tak jsem zjistil, že dám tak 100 metrů a padám na hubu. Začal jsem tudíž hledat  a narazil na tvoji stránku a tam mimo rad i plán na 28 dní od chůze k běhu a plán na prvních 5 km. 

* Volně navazuje na tréninkový plán pro úplné začátečníky:  Rozběhni se z chůze za 28 dní (PDF 172 Kb) 

Trocha posilování - výpony

vypon1

vypon2

Rychlé odkazy: 

 

Rychlé odkazy: