Začni hned
v pondělí. PROSTĚ BĚŽ!
Eda Kožušník

Použij kupón 1971 = 100 Kč

3 důvody pro závodění v zimě

Hledal jsem odpověď na otázku, proč lidi běhají závody v zimě. Zvlášť když mrzne a sněží. Vyzkoušel jsem si závody zimní série WinterRun

Máš rozběhaný tréninkový plán a neplánovaně Ti do toho  skočí matka příroda. Velké mrazy a v našich zeměpisných podmínkách často i špatné rozptylové podmínky. Co teď? Pokračovat v plánu? Vše vypustit a počkat až se vyčasí? To jsou otázky, které se Ti honí hlavou. Tady je několik doporučení k Tvým úvahám:

  1. Zdraví je přednější než Tvůj plán.
  2. Poslouchej své tělo. Někdy se při mínus 10 běží lépe než při nule. 
  3. Pokud můžeš, běhej přes den, kdy je “tepleji”.
  4. Ne sníh, ale vítr je největší nepřítel běžce. 
  5. Pamatuj na oblečení. (materiály proti větru, čepice, rukavice)
  6. Zapomeň na trénovaní rychlosti a intervaly. Nestojí to za nachlazení.
  7. Pokud můžeš, běhej doma na pásu.
  8. To že se rozhodneš nejít běhat neznamená, že se nemůžeš doma protáhnout nebo si zaposilovat.

A pamatuj: Zase vyjde sluníčko.

Hlasuj a podívej se jak hlasují ostatní

Běhání a hubnutí

Jak měřit běhání a běžecké intervaly

Než vyběhneš

 

Přehledná tabulka vzdáleností

tabulka_vzdalenosti_prostebez