Použij slevový kupón 100 Kč
>>4437<< Klikni TADY
’Prostě

Jak se psychicky vyrovnat se zrušeným závodem?

V současné situaci logické, že se ruší a přesouvají březnové a dubnové závody. Není to lehká situace pro nikoho. Jak se mentálně vyrovnat s tím, že tvá několikaměsíční příprava přijde vniveč?

IMG_4954 (1)

Jak trénovat, když je závod zrušen/přesunut?

Pokud jsi zdravý a závod se z vyšší moci neuskuteční, tak rozhodně neházej tvé předchozí tréninkové úsilí do koše.  Pokud přestaneš trénovat, ztratíš kondici a hlavně duševní pohodu. Ber to jako příležitost.

  1. Trénuj a připravuj se jako obvykle, ale  s menším vnitřním tlakem a nervozitou, protože víš, že závod byl přesunut nebo zrušen. 
  2. Uprav si trénink tak, abys necílil/a na datum neuskutečněného závodu. Uprav si  cíl tréninku a zaměř se třeba na rychlostní trénink, trénink v  kopcích, posilování středu těla. Tato úprava plánu by ti měla pomoci neztratit natrénované. Ale hlavně by tě měla udržet v duševní pohodě. 

Jednoduše řečeno:  Když se situace změní, buď flexibilní.  Na světě jsou prostě věci mimo naší kontrolu a pak se musíme přizpůsobit a běžet dál. 

Vrací se startovné?

neposr

Jídlo a běhání 

edabanan

Vyhledávač závodů

Prošel jsem za tebe celý český a slovenský internet a tady jsou nejlepší vyhledávače běžeckých závodů pro sezónu 2020.

Jak běžet první závod

Proč běžet závod? 

„Neběhám závody, protože: nejsem závodník, běhám sám a jenom pro sebe, jsem začátečník, stydím se, doběhnu poslední, jsem tlustý...“ To jsou nejběžnější odpovědi běžců, kteří zatím neběželi žádný závod. Všechny uvedené důvody lze velmi jednoduše vyvrátit a ti stejní lidé je po prvním závodu považují za malicherné.

Přihlaste se prosím znovu

Omlouváme se, ale Váš CSRF token pravděpodobně vypršel. Abychom mohli udržet Vaši bezpečnost na co největší úrovni potřebujeme, abyste se znovu přihlásili.

Děkujeme za pochopení.

Přihlášení