Jen 299Kč čelovka
Výhodná předobjednávka
Ušetři 400 Kč
Podívej se na hodnocení

Jak se psychicky vyrovnat se zrušeným závodem?

V současné situaci logické, že se ruší a přesouvají březnové a dubnové závody. Není to lehká situace pro nikoho. Jak se mentálně vyrovnat s tím, že tvá několikaměsíční příprava přijde vniveč?

IMG_4954 (1)

Jak trénovat, když je závod zrušen/přesunut?

Pokud jsi zdravý a závod se z vyšší moci neuskuteční, tak rozhodně neházej tvé předchozí tréninkové úsilí do koše.  Pokud přestaneš trénovat, ztratíš kondici a hlavně duševní pohodu. Ber to jako příležitost.

  1. Trénuj a připravuj se jako obvykle, ale  s menším vnitřním tlakem a nervozitou, protože víš, že závod byl přesunut nebo zrušen. 
  2. Uprav si trénink tak, abys necílil/a na datum neuskutečněného závodu. Uprav si  cíl tréninku a zaměř se třeba na rychlostní trénink, trénink v  kopcích, posilování středu těla. Tato úprava plánu by ti měla pomoci neztratit natrénované. Ale hlavně by tě měla udržet v duševní pohodě. 

Jednoduše řečeno:  Když se situace změní, buď flexibilní.  Na světě jsou prostě věci mimo naší kontrolu a pak se musíme přizpůsobit a běžet dál. 

Vrací se startovné?

neposr

Jídlo a běhání 

edabanan

Vyhledávač závodů

Prošel jsem za tebe celý český a slovenský internet a tady jsou nejlepší vyhledávače běžeckých závodů pro sezónu 2020.

Jak běžet první závod

Proč běžet závod? 

„Neběhám závody, protože: nejsem závodník, běhám sám a jenom pro sebe, jsem začátečník, stydím se, doběhnu poslední, jsem tlustý...“ To jsou nejběžnější odpovědi běžců, kteří zatím neběželi žádný závod. Všechny uvedené důvody lze velmi jednoduše vyvrátit a ti stejní lidé je po prvním závodu považují za malicherné.