Triko

Funkční triko
různé barvy PROSTĚ BĚŽ!
Eda Kožušník

Večerní tipy na tvé hubnutí

Shodneme se na tom, že hubnutí není zázrak, který se stane ze dne na den. Existuje ale jednoduchý trik, který Ti pomůže získat správnou rutinu. Projdi si 4 tipy, jak se každý večer připravit na Tvůj boj s nadměrnou nadváhou. 

1. Plánování a příprava

Hubnutí bez plánů vetšinou zkrachuje. 

Večerní příprava je rutina, který Ti pomůže držet plán. Připrav soupis toho, co budeš následující den jíst. Můžeš si dokonce všechno Tvé jídlo “předpřipravit”. Koneckonců tzv. “krabičkové diety” nejsou nic jiného. Připrav si chutný, čerstvý a kaloricky vyvážený salát. Ukojí Tvůj hlad  a udrží správnou hladinu cukru v krvi. 

Ať už si vybereš kterýkoliv recept, je mnohem jednodušší sečíst kalorie v klidu večer,  kdy nemáš ranní stres. 

2. Snídaně je základ - nespěchej

Zamysli se nad snídaní už večer. Je lepší vstát o 15-20 min. dříve a v klidu se nasnídat, než jen vypít kafe/čaj a vyběhnout s rohlíkem v ruce. Snídaně startuje Tvůj metabolismus.  Pokud se v klidu a kvalitně nasnídáš, tak budeš klidnější bez stresu. Ten je mimochodem velký kamarád  impulsívního jídla. 

3. Připrav si běžecké věci

Pokud si připravíš kupičku oblečení den předem, tak se bude menší pravděpodobnost, že se uliješ a místo běhu si dáš další svačinku. Vyvaruješ se také poletování a hledání běžeckých ponožek po bytě. Toto je jeden z mých největších problémů. 

4. Večer to nehoď vše do koše

Tak zvládl/a jsi celý den a nechceš přece, aby to Tvé úsilí padlo vniveč . Nejradši si bys ale sedl/a a po tom náročném dni vydrancoval/a ledničku. Ale na to zapomeň! Ač se to zdá přehnané, je zase dobré mít den dopředu připravené jídlo i na večeři. 

……… pokračuj 1. bodem 

knizka