2 za cenu 1| Čelovka
>>>Klikni TADY
’2

Mínus 10 a více? Běhat či neběhat? A jak běhat?

Neexistuje špatné počasí po běžce, ale špatně oblečený běžec. Co když je  ale opravdu velká zima. Mínus 10 a více? Běhat či neběhat? A jak běhat?  

 

Nemachruj …

I při běhání se  vyplatí být pokorný k sobě samému, okolí a přírodním podmínkám. Proto: 

  • Nepřeceňuj své síly
  • Přemýšlej o tréninku a nad jeho trasou ještě dříve než vyběhneš
  • V neznámém prostředí (město i příroda) běhej do vzdáleností “bezpečného návratu”
  • Nenech se vyhecovat kamarády do běhů o kterých víš, že jsou na nebo za hranicí Tvých možností

Rychle do suchého

Pokud opravdu mrzne, tak nikdy nezůstávej stát bez pohybu. Tělo neuvěřitelně rychle prochladne a pokud jsi zpocený/á zaděláváš si na pořádné nachlazení. Jakmile doběhneš okamžitě se převleč do suchého. Dámy nezapomeňte si vyměnit propocenou sportovní podprsenku. Pokud máš vlhké vlasy, tak prosím suchou čepici.

 

Teplé nápoje

A dej si teplý čaj nebo jiný teplý nápoj. Klidně si ho připrav předem do termosky. Termoska lze vzít i na delší než hodinové běhy. Rozhodně nepij studené nápoje při bězích v chladu a mrazu.

Plánuj trasu pečlivěji než v létě, nepřeceňuj se

Přemýšlej ještě než vyběhneš jakou trasy zvolíš a rozhodně nepřeceňuj své síly. Já říkám běhej v “okruhu bezpečného návratu”. 

petra