Použij slevový kupón 100 Kč
>>4437<< Klikni TADY
’Prostě

Spalování tuků po běhu - jednoduchý trik

Hlavně při začátečnickém běhání se při běhání moc nehubne Ale díky tréninku a zátěži se zvyšuje tzv, bazální metabolismus a NÁSLEDNĚ se po tréninku spaluje vyšší množství mastných kyselin z tuku, aby se pokryly energetické potřeby na regeneraci organismu.

Hubneš? Chvíli po doběhu počkej!

Pokud běháš také za účelem redukce, je vhodné po běhu počkat, aby stále pokračovalo spalování tuků. V každém případě si za hodinu a déle dej plnohodnotné jídlo obsahující komplexní sacharidy, bílkoviny – pro zajištění přísunu aminokyselin k opravě a výstavbě svalové tkáně – i tuky. Zeleninový salát je málo.

Ideální salát: zelenina, bílkovina (kuřecí maso, tuňák, vejce, cizrna, ...) a pečivo/těstovina.

Chceš zvášit výkon? Nabrat svalovou hmotu?  

Jestli jsi sportovec, chceš si udržovat hmotnost, anebo dokonce chceš nabírat svalovou hmotu, je dobré po doběhu využít tzv. anabolického okna a bezprostředně po tréninku si dát rychlé sacharidy doplněné o bílkovinnou potravinu. Ideální je třeba banán, sušené ovoce, ovocná tyčinka  a k tomu přidat ještě mléko, jogurt, příp. protein. Nebo můžeš použít vhodný nápoj: proteinový nápoj se sacharidy.

  • Jednoduché sacharidy ti poslouží k doplnění svalového glykogenu a rychlejší nastartování regenerace.
  • Bílkoviny ochrání tvou svalovou hmotu.

Běh a jídlo nejsou věda, nýbrž hra. Ale i přes obecné zásady jsme každý unikátní. Zkoušej proto sám na sobě, co ti dělá dobře, po čem se cítíš lépe a co ti naopak přináší nepříjemné pocity. Jez a běhej s radostí!

 

Pamatuj, zázračné diety neexistují a to dokonce ani když si koupíš nejlepší běžecké vybavení. Ano, běh je aerobní sport s velkým kalorickým výdajem. Ano, je prokázáno, že běh pomáhá hubnout. Než s tím ale začneš přečti si 10 bodů k hubnutí a běhání. Na úvod si ale sám bez namlouvání řekni kam patříš: Máš jen malý běžecký batůžek nadváhy nebo se sebou táhneš opravdu velký batoh?

Běžecký batůžek nadváhy

letni_vyprodej

Tonda začal běhat v kurzu Rozběhni se z chůze v září 2018

Obě video jsou z počátku roku 2019

Pošli Tvůj běžecký příběh 

IMG_8532

Přihlaste se prosím znovu

Omlouváme se, ale Váš CSRF token pravděpodobně vypršel. Abychom mohli udržet Vaši bezpečnost na co největší úrovni potřebujeme, abyste se znovu přihlásili.

Děkujeme za pochopení.

Přihlášení